Diecezja Płocka – identyfikacja wizualna 43 synodu diecezjalnego i nowy serwis internetowy diecezji.
43 synod diecezjalny – Zostaliśmy poproszeni do zrealizowania bardzo ciekawego projektu związanego z zaprojektowaniem oraz promocją ważnego wydarzenia dla klienta, jakim był 43 synod diecezjalny, odbywający się na jesieni 2012 w Płocku. Agencja była odpowiedzialna za kompleksową usługę opracowania identyfikacji wizualnej oraz realizacji wszystkich niezbędnych materiałów promocyjno-wizualizacyjnych.
Nowy serwis diecezji – Dla klienta zrealizowaliśmy również budowę całkowicie nowego i innowacyjnego serwisu internetowego całej diecezji. To bardzo ciekawe wyzwanie, a jednocześnie determinacja i szansa w wyznaczeniu nowej jakości komunikacji Kościoła w internecie (2012-2015).
Zadania agencji:
• Analiza benchmarków innych serwisów internetowych w Polsce i zagranicą
• Koncepcja nowego serwisu
• Projekt graficzny
• Nadzór nad produkcją
• Stworzenie zawartości
Opinie
Dostaliśmy zadanie zbudowania zupełnie od nowa obszernego serwisu kurii diecezjalnej.
TOMASZ BRZEZIŃSKI
PROJECT MANAGER
POPULARNE ARTYKUŁY
Blog single
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Najnowsze wpisy
TAGI